Nagyatádi Alapszervezet Elnökség
Nagyatád Város Önkormányzata
Ormai István Polgármester
N a g y a t á d
Tisztelt Ormai István Polgármester Úr!
A fenti tények ismeretében a FIDESZ-MPSZ Nagyatádi Alapszervezet Elnöksége az alábbi anyagok másolatának - az Avtv. törvény tartalmával és szellemével összhangban - soron kívüli átadását kéri elsődlegesen e-mail útján, amelynek teljesítése véleményünk szerint nem okozhat különösebben nehézséget:
1. Az Önkormányzat által megkötött Támogatási szerződés a DDOP-3.1.2/2F-2008-0031 számú európai uniós pályázatra;
2. A Kivitelező és a Beruházó által (heti) rendszerességgel lefolytatott koordinációs megbeszélések jegyzőkönyve (vagy más néven rögzített dokumentum);
3. Vállalkozó által külön okiratban tett értesítései, levelezései a Beruházóval;
4. Vállalkozói értesítésekre adott Beruházói viszontválaszok;
5. Vállalkozó által tett, egyes részszakaszok teljesítésére vonatkozó bejelentései, a részszakasz számlák másolatai, annak teljesítésére vonatkozó számlakivonatok;
6. Munkaterület átadás átvételével kapcsolatos dokumentumok;
7. Eredeti Kiviteli szerződés (ajánlat) tervezetet, valamint annak módosítására vonatkozó egyeztetési dokumentáció;
8. Azon dokumentáció, amely a Vállalkozó által vállalt közbeszerzési pályázati anyagától eltérő tartalmú teljesítési határidő kialakításához vezetett;
9. Azon képviselő-testületi anyag, amely felhatalmazta a polgármester és a jegyzőt a közbeszerzési pályázati anyagtól eltérő tartalmú szerződés megkötésére;
10. Azon képviselő-testületi anyag, amely felhatalmazta a polgármester és a jegyzőt a közbeszerzési pályázati anyagtól eltérő tartalmú és megkötött szerződés módosítására;
11. Arra vonatkozó anyag, amely a 2009/2010. iskolaév befejezése helyett a 2010/2011. iskolaév szorgalmi időszakára feljogosította a Kivitelezőt a beruházás befejezésére;
12. Arra vonatkozó szakmai anyagot, számítást, hogy mekkora összeget tett ki az, hogy a 2010/2011. iskolaév nem az új, intézményben kezdődhetett meg;
13. A Lucsik és Társa Tanácsadó, Oktatói, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-vel megkötött szerződés és teljesítési igazolás;
14. A Pruneán Építőipari és Kereskedelmi Kft.-vel megkötött szerződés és teljesítési igazolás;
15. A Kiviteli szerződés IX.3. pont szerinti Vállalkozói biztosíték nyújtásáról szóló okirat;
16. Arra vonatkozó okiratok, hogy mi volt az indoka a Kiviteli szerződés IX.4. pontjának olyan tartalmú módosítása, hogy a késedelmes teljesítés estén a Vállalkozó a számláit a kötbér összegével csökkentve köteles benyújtani;
17. Arra vonatkozó iratok, hogy miért nem került a Kiviteli szerződésben az rögzítésre, hogy a Vállalkozó a nyertes ajánlatában 137 napos előteljesítést vállalt;
18. Azon okiratok, amelyek a Kivitelező azon indokait tartalmazza, amelyek alapján igazoltnak tartja a határidő túllépését;
19. A 2010. október 27-i testületi ülésen a polgármestertől elhangzottak szerint az önkormányzat programja azt célozta meg, hogy (2011) januárban az elkészült és a berendezésekkel, eszközökkel teljesen felszerelt iskolába lehet menni majd a gyerekeknek és a pedagógusoknak. Eleve az volt a terv, hogy ezek a beszerzések, november végén, decemberben fognak realizálódni. Kérjük az ezt megalapozó elfogadott önkormányzati programot, tervet;
20. Ha a 2010. október 27-i testületi ülésen az hangzott el, hogy az önkormányzat az (2010.) október 15-ét tartja befejezési határidőnek, miért módosult, milyen dokumentumok támasztják alá az ismételt szerződésmódosítást;
Folytatása következik!