A vízpart és a város között ingázva a nyári pangásban is megpróbálok friss hírekhez, információhoz jutni. Megrögzött újságolvasóként azért igyekszem lépést tartani a fejlődéssel, ezért a DMS (digitális média) kínálta lehetőségekkel is élek.
A nagyatádi VTV Képújsága is rendszeresen tájékoztatja a városlakókat a helyi eseményekről, közcélú hírekről („…mert Rólunk szól!”), ezért időnként bele kukkantok, hátha találok valami, még nem hallott újdonságot.
A tegnapi „leskelődés” során olvastam a hirdetést, miszerint a Nagyatádi Termál és Gyógyfürdő tájékoztatja a városlakókat a fürdő nyitva tartásáról. A hirdetés szerint augusztus 31-ig keddtől vasárnapig 8-19 óráig tartanak nyitva. A fürdő törzsvendégeként éppen a további nyitva tartás miatt nyáron a strandfürdőnket preferálom, de a hír olvastán, és mert a Laci a hátamra ült, ma délután a gyógyfürdőben landoltam, és élveztem a még kellemesen sütő napot, a tiszta vizet. Rajtam kívül nem sok vendég volt (8) de 18 óra körül már csak hárman „bitoroltuk” a kinti medencéket. Pár perccel hat óra után jött a hír (főnöki ukáz), amin az úszómester is meglepődött, hogy a fürdő zár.
Értetlenül álltunk a bejelentés előtt, de nem volt apelláta, s idő előtt távoznunk kellett. Vásárló könyvi bejegyzés nélkül távoztunk, de a hirdetésre hivatkozásomra adott magyarázat azért megér egy észrevételt.
A zárás indoka, hogy a 19 órás zárás a vízcsere napokon nem aktuális. Tessék? A hirdetésben erről egy szó sem esik. A keddtől vasárnapig 8-19-ig nyitva tartás egyértelmű. A vendég honnan tudja, hogy hányszor és mikor van vízcsere?
Nem ragozom tovább, de több mint valószínű, hogy nem a VTV a ludas a „bakiban”. Ennél nagyobb probléma ne legyen Nagyatádon, de azért a szabadságon lévő vezető, a leendő fürdőigazgató azért revideáhatná a jelenlegi marketinget, mert ez így nem frankó.
Bár engem még közvetve sem érint, de kíváncsiságból végigolvastam egy másik tájékoztatót is, ami az új távhő szolgáltatóról szól. A kapcsolatos hirdetésből megtudhatja minden érdeklődő, hogy új szolgáltató a pályázat nyertese, és augusztus 1-től a Cothec Kft. végzi a távhő szolgáltatást. A cég kettő nagy nemzetközi energetikai konszern leányvállalata, s Zalaegerszeg, Szeged, Baracska, Sárbogárd, stb.mellett országszerte több helyen nyújt szolgáltatást. Üzletszabályzatuk struktúrája ugyan eltér a korábbi szolgáltatóétól (Dalkia), de még nem ismert (?).
Nagyszerű, s ez mind szép, mondhatnák az igénybevevők, de ha ezt hirdetik, akkor tessék már elárulni azt is, hogy miért a Gejzir Kanizsa Kft. dolgozói kezelik a kazánokat, végzik a tényleges (Cothec nyerte) szolgáltatást, miközben a Dalkia dolgozói Kanizsára járnak szolgáltatni?
A pályázatok elbírálásakor, és azt követően egy szó nem hangzott el arról, hogy a nyertes energetikai szolgáltató alvállalkozónak adja át a terepet.
A képújsági tájékoztató kielégítő szolgáltatást ígér, de mint köztudott a puding próbája az evés.