HTML

Nagyatádi egyenes beszéd

"A hír szent, a vélemény szabad"

Friss topikok

  • Prof. Wurm: Ez egy érdekes és főleg tanulságos választás volt az összes országos párt számára. A véleményem ny... (2022.04.17. 20:04) Mi történt velünk?
  • bakos.jozsef: @újnagyatádot: Tisztelt "ELNÖK"(?) Úr! Sajnálom, hogy nincs annyi vér a pucájában, hogy névvel fej... (2020.02.26. 22:26) NESZE NEKED NAGYATÁDI VÁLASZTÓPOLGÁR!
  • Nepcsi: Nem kívánok Bakos József és Prof Wurm múltfeltáró eszmecseréjének döntnöke lenni, de az bizonyos,... (2020.02.10. 20:29) MI PISTÁNK és az "Ő ÖNKORMÁNYZATA"!
  • stb.: E cikkről eszembe jutott a Titkok könyvtára (The Librarian) című film Noah Wyle főszereplője, aki ... (2020.02.09. 09:14) A MI PISTÁNK és az "Ő ÖNKORMÁNYZATA". II.
  • Nepcsi: Ne feledjük azt sem el, hogy a "Mi Pistánk"első sürgős vagyonértékesítő lépései során gazdaságtala... (2019.12.17. 18:23) Janus-arcú MI PISTÁNK?

Linkblog

Itt a nyár, és aki teheti, utazik, de előtte (megszívlelve a média intő figyelmeztetéseit) „biztonsága” biztosítása érdekében felkeresi (vagy inkább nem?) valamelyik szimpatikusnak tűnő társaságot.

Indulásom előtt magam is elbattyogtam a helyi főutcán található egyik irodába, hogy a „szövetség” jegyében megállapodjunk nyaralásom A-tól Z-ig történő biztosításában.

A platina termékszintű biztosítás megkötését követően azzal a megelégedett gondolattal távoztam, hogy „felhőtlen” utazásunknak már semmi sem szabhat gátat. Hazaérve azonban észleltem, hogy adminisztrációs hiba folytán a visszautazás napjára már nem szól a segítségnyújtás, ezért visszatérvén az irodába egy újabb szerződéssel pótoltuk a hiányosságot.

„Minden jó, ha jó a vége” tartja a közmondás, de a hazatérési kísérletünk (önhibánkon kívül) balul ütött ki.

Beszálláskor derült ki, hogy a repülő meghibásodott, s miután hosszú várakozást követően sem tudták indítani a járatot, a csatlakozó gépet is lekéstük. A csomagunkat a föld nyelte el, s csak napok múlva (idehaza) kaptuk vissza. Kinn tartózkodásunk kényszerű meghosszabbodása mondanom se kell, hogy jelentős többlet költséget eredményezett. A pánikkal elegyített telefonos kommunikáción (tolmács, csomagkeresés, taxi, szállás, stb.) kívül tisztálkodó szerek beszerzése, szállás, új repülőjegyek, stb. nem kevéssel terhelték a szintén elfuserált bankkártyánkat, ezért napokkal később kerülő úton hazatérve ismét felkerestem a helyi irodát.

Az érintett ügyintézőtől érdeklődtem a kárigény benyújtásának módjáról és kellékeiről, majd a kapott tájékoztatásnak megfelelően beadtam az iratokat. Kérdésemre közölte, hogy az igénybejelentésre kettő héten belül reagálnak.

A negyedik héten bátorkodtam érdeklődni kárigényem rendezéséről, de az ügyintéző a központtal történt telefonos egyeztetést követően arról tájékoztatott, hogy a rendezés folyamatban van, irat kiegészítés nem szükséges. Ezt követően nem egész egy héttel kaptam egy levelet a biztosítótól, melynek lényege, hogy paripa pimpili a popómba.

Tájékoztattak, hogy „ A rendelkezésünkre álló iratok tanúsága szerint, az Ön kint tartózkodásának maghosszabbodása, nem betegségből/balesetből ered, illetve a poggyász ki nem szolgáltatása nem a kiutazás során következett be. Továbbá a járat technikai hiba miatti törléséről nem érkezett be hozzánk dokumentum”.

A fentiekhez fűződő kommentem finoman szólva sem tűr nyomdafestéket, ezért mellőzöm, s csupán „okulásul” osztom meg polgártársaimmal „hétköznapi esetemet” Európa piacvezető biztosítójával.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyenesbeszed.blog.hu/api/trackback/id/tr998911590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása